HUISREGELS

Wat moet jij weten als jij een afspraak wil maken bij Mr. Wally!

Als eerste dat Mr. Wally echt alleen een shop is voor mannen, groot en minder groot, maar niet voor de allerkleinste kinderen. Zo vanaf groep 8 ongeveer.

Bij Mr. Wally werken we het liefst alleen op afspraak, en die kan je op de volgende manieren maken.

  • Je mag ons altijd “old-fashioned” bellen als je dat leuk vindt. Gewoon even die telefoon pakken en naar 076-8862837 of 06-43721243 bellen. Kijk wel even op de website wanneer je dat het beste kan doen. En hou er rekening mee, we zijn als je belt waarschijnlijk gewoon druk met het knippen van klanten. Dus bewaar de gezellige chit-chat voor als je bij ons in de stoel zit.
  • Je kan ook online in onze agenda kijken of we nog ergens een plekje vrij hebben wat jou perfect uitkomt. Die agenda vind je op onze op onze website onder de knop “afspraak maken”. En hebben we dat even niet, dan kan je -als je wil- een plekje aanmaken op onze wachtlijst. Mocht er dan een plekje die dag vrijkomen dan kan het zijn dat we jou bellen of je dan tijd en zin hebt om geknipt te worden. Dit is geheel vrijblijvend, en we begrijpen heel goed dat het soms niet meer nodig is omdat je al naar een van onze collega’s bent geweest in Breda.
  • Je kan geen afspraak maken bij Mr. Wally via Facebook, Messenger, Instagram, LinkedIn, WhatsApp, Google, X (eerst bekent als Twitter) of al die andere online platformen die we nu vergeten. Gewoon weg omdat het anders een zooitje wordt en wij niet meer weten wie via wat nu wanneer heeft willen afspreken. Je Moeder, vrouw, vriend of vriendin mag natuurlijk wel voor jou een afspraak maken. Maar een beetje vent doet dit natuurlijk gewoon zelf.
  • Ben je toevallig in de buurt dan mag je altijd komen kijken of we op dat moment tijd hebben om die wilde bos krullen en of die ontembare baard van jou er weer piekfijn uit te laten zien. Misschien moet je even wachten, misschien ben je meteen aan de beurt of misschien hebben we geen plek. Hoe dan ook, het was het proberen waard. En wie weet -als we dan geen plek voor je hadden- hebben we later ergens wel een plek vrij die ook in jouw drukke schema past. En dan knippen we je dan
  • Als je geen haast hebt dan mag je ook een e-mail sturen. Stuur deze dan naar info@mrwally.nl maar verwacht dan niet dat je binnen 5 minuten antwoord hebt. We proberen binnen 5 dagen te antwoorden. Maar heb je toch meer haast, probeer dan een van de andere manieren die we eerder hebben genoemd.
  • Als je een afspraak hebt gemaakt bij Mr. Wally dan heb je natuurlijk even zijn huisregels/algemene voorwaarden gelezen om goed op de hoogte te zijn. En daar ben je het dan automatisch mee akkoord.
Wat moet je weten als je een afspraak wil verzetten of annuleren bij Mr. Wally!

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een keer een afspraak hebt gemaakt die toch niet zo lekker uitkomt in jouw agenda. Dat is voor ons vaak geen probleem. Maar hou wel even rekening met het volgende.

  • Bij ons kan je je afspraak alleen verzetten of annuleren door even met ons te bellen! Dus niet app’en, mailen of via de DM van Instagram of Facebook ons proberen duidelijk te maken dat je niet kan komen. Gewoon bellen! Dit doen we omdat we dan meteen met jou kunnen kijken of we ergens in onze agenda een geschikter moment kunnen vinden om jou weer van een fris kapsel en/of baard te voorzien. Maar ook om geen vervelende situaties te krijgen waarbij we jouw bericht gemist hebben -omdat we erg druk waren met knippen of andere zaken- en daardoor vol spanning op jou zitten te wachten. Wat natuurlijk ook ontzettend vervelend is voor al die andere klanten die waar we geen tijd voor hadden omdat jij al een afspraak had geboekt.
  • Voor je afspraak te verzetten of annuleren bel je gewoon naar 076-8862837 of 06-43721243 van maandag tot en met zaterdag en van 9:00 tot 20:00.
  • Mocht je echt onverhoord je afspraak toch moeten annuleren, en heb je die online gemaakt, dan wordt het aanbetaalde bedrag binnen 10 dagen teruggestort.
  • We begrijpen dat het soms nodig is om een afspraak te verzetten of te annuleren, en dat is geen probleem. Maar laat het ons dan wel ruim op tijd weten. Echter, wanneer je binnen 24 uur voor de geboekte afspraak annuleert of wijzigt, kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Deze kosten bedragen 100% van de geboekte behandeling.

Pech bestaat nu eenmaal in ons leven, daar hebben wij zelf ook mee te maken. En soms zijn er dan ook situaties waardoor jij je afspraak niet gepland kan missen. Dit noemen we overmacht. En dan verzetten wij we graag jouw afspraak zonder bij komende kosten. Echter.., wij bekijken per geval wat overmacht is of eigenschuld. Een dagelijkse file of een trein missen is bij ons sowieso geen overmacht.

Wat moet je weten over ons No-Show beleid!

Een “No-Show” (niet komen opdagen zonder afzegging) wordt volledig in rekening gebracht. Je ontvangt dan een factuur via het opgegeven e-mailadres, die binnen 5 kalenderdagen betaald moet worden. Als de betaling niet tijdig plaatsvindt, word je geblokkeerd voor het maken van toekomstige afspraken. Er zal dan ook een herinnering gestuurd worden inclusief een verhogingen van €25 administratiekosten. Deze dient dan ook binnen 5 kalenderdagen betaald te worden.

Mocht je dan nog niet betalen, dan zijn wij genoodzaakt om het uit handen te geven en zullen wij een gerechtsdeurwaarder de zaak verder laten afhandelen.

We willen deze situaties graag voorkomen, dus wees zo vriendelijk om tijdig te annuleren indien nodig.

*Overmacht: situaties die buiten jouw schuld om kunnen gebeuren. Echter is een dagelijkse file of een trein missen geen overmacht.

Wat moet je nog meer weten (Tips & tricks) voor als je een afspraak hebt bij Mr. Wally!

Ook hebben we nog een paar tips en weetjes die wel handig zijn voor als je straks die afspraak hebt gemaakt.

  • Als je online een afspraak maakt betaalt iedereen altijd 50% van de behandeling(en) vooruit. Dit om “No-Shows” tegen te gaan. De andere 50% betaal je dan als je geknipt of geschoren bent.
  • Fooi krijgen vinden we geweldig. Dit weet je misschien niet, maar voor ons voelt dat altijd als een extra grote dikke vette duim omhoog en zo laat je weten dat je echt super tevreden bent met jouw haar en/of baard en hoe jouw afspraak is verlopen.
  • Plaatjes zeggen meer dan duizend woorden. Dus wil jij iets anders dan dat we van jou gewend zijn, of kom je voor het eerst, zorg dan dat je plaatjes van wat jij mooi vindt op je telefoon hebt staan. Maar wees wel realistisch. We zijn tenslotte kappers geen tovenaars. We kijken natuurlijk wel samen met jou wat mogelijk is met jouw haar en/of baard en maken daar eventueel een “groei” plan voor.
  • Bij Mr. Wally parkeert je tot op heden gratis en voor niks. We hebben in een straal van 100 meter 4 oplaadpunten voor elektrische auto’s. En je fiets kan je parkeren bij de “nietjes” op het plein.
Wat moet je weten over het betalen bij Mr. Wally!

Sorry, maar helaas is dit voor de klant altijd het minder leuke stukje van de afspraak. Het afreken. En we snappen het, maar als we niks verdienen krijgen we ruzie thuis.

  • Je kan bij ons alleen digitaal betalen. Aan cash geld doen wij niet. Dit hebben wij dus ook nooit in de shop liggen. Je kan bij Mr. Wally betalen via het pinapparaat, zowel met een bankpas als even snel met je telefoon of slimme horloge. Heb je een Visa- of Mastercard dan is die ook gewoon bij ons te gebruiken. American Express kan je bij ons niet gebruiken.
  • Fooien, zoals eerder genoemd, zijn geweldig. Hier maken we dan ook een uitzondering voor. Die mag je ons geven in keiharde cash (we kunnen alleen niet wisselen) of gewoon lekker digitaal. En zoals je begrijp waarderen we het enorm maar je bent het zeker niet verplicht.
  • Onze prijzen zijn inclusief BTW, slappe klets, goede adviezen, slechte grappen, een hand van je harenknipper en een brede glimlach.
Wat moet je weten over de producten die we verkopen bij Mr. Wally!

Wij van Mr. Wally willen alleen het beste voor jou. We werken daarom met de mooie producten van over de hele wereld. Zo hebben we stylings- en verzorgingsproducten voor het haar van Brosh uit Japan, Layrite uit Amerika, Slick Gorila uit Groot-Brittannië en Uppercut uit Australië. Voor de verzorging van je baard werken wij samen met Oil Can Grooming uit Groot-Brittannië, Proraso uit Italië, Uppercut uit Australië.

  • Wally proberen we voor iedereen een geschikt product te hebben dat voldoet aan de hoge eisen die we tegenwoordig stellen aan onze stylings- en verzorgingsproducten.
  • Van de meeste producten weten we dat die vrij zijn van alle stofjes die er niet in horen. En dat ze niet op dieren worden getest.
Wat moet je weten als je iets wil ruilen of retourneren bij Mr. Wally!

Als eerste willen we ervoor zorgen dat jouw ervaring bij Mr. Wally helemaal klopt van A tot Z. En dat je tevreden bent met de producten die jij op ons advies hebt aangeschaft. Helaas kan het dan toch ooit voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent met een product. Of dat een product niet voldoet aan jouw verwachtingen. Op zo’n moment zullen we alles binnen onze macht doen om dit zo goed mogelijk optelossen.

  • Heb je het product al gebruikt, dan kunnen we het alleen omruilen of terugnemen als het product vanwege productie of fabricagefouten niet goed blijkt te zijn. Of als er terugroep acties zijn van de desbetreffende fabrikant.
  • Heb je het product nog niet gebruikt, maar heb je gewoon spijt van je aankoop, dan mag je het product binnen 8 openingsdagen terug komen brengen of omruilen voor een ander product.
  • Als je per e-mail of telefonisch producten bij ons bestelt, en deze per post wil ontvangen, dan sturen we die graag naar je op. Dit doen we zodra wij het totale bedrag van de bestelling (incl. de verzendkosten) hebben ontvangen op ons bankrekeningnummer. Je ontvangt van ons dan eerst een bevestiging dat we jouw bestelling in behandeling hebben ontvangen. Als we alles op voorraad hebben sturen we jou per e-mail de factuur. Deze dient dan binnen 5 kalenderdagen betaald te worden. Is de betaling ontvangen, dan sturen wij het op en ontvang jij van ons per e-mail een track & trace code van je pakketje. Wij verzenden alleen binnen Nederland en altijd met Post.nl
Wat moet je weten over onze aansprakelijkheid als je klachten hebt over Mr. Wally!

Als eerst hopen wij natuurlijk dat dit nooit voorkomt en dat iedereen nog veel blijer bij Mr. Wally weggaat dan dat hij binnenkwam. Maar het kan natuurlijk een keer gebeuren dat dat niet zo is. In zo’n geval kun je er ons altijd op aanspreken. Maar vingers crossed, en hopen dat het nooit nodig is.

  • Ik doe mijn uiterste best om je goed mogelijk van dienst te zijn, en jou als klant tevreden te houden. Mocht je toch een keer niet tevreden zijn of een klacht hebben is dat heel vervelend, maar laat het mij vooral weten. Ik doe er dan alles aan om je klacht te verhelpen.
  • Het fijnst vind ik het dan als je het mijn meteen of zo snel als mogelijk laat weten. Je mag mij daar altijd -binnen het redelijke natuurlijk – over bellen. Of als je het mij liever face tot face wil vertellen, dan ga ik daar tijd voor maken. Vind je dit toch allemaal wat spannend dan mag je natuurlijk ook gewoon even een e-mail sturen met jouw ontevredenheid of klacht. Ik zal de e-mail dan zo snel mogelijk behandelen en er op de door jou aangeven manier op reageren.
  • Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je afspraak bij Mr. Wally een geweldige ervaring zal zijn, maar wij zijn niet aansprakelijk voor schade zoals bijvoorbeeld een allergische reactie of klein wondje. In de uitzonderlijke – en voor ons ondenkbare situatie – van schade als gevolg van opzet of grove schuld geldt dit natuurlijk niet.
  • Komen we er samen niet uit, Dan hebben we een handige tip voor je. Je zou dan namelijk contact op kunnen nemen met de SGC (of te wel Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken) Dat is een speciale club die onafhankelijk is en helpt bij problemen. Als jij een klacht hebt, gaan zij ernaar kijken en proberen het op te lossen. Ze zijn er om jou te helpen als er een probleem is ontstaan tussen jou als consument en wij als bedrijf. En weet je wat er nou zo fijn aan is? Deze club regelt alles op een snelle en makkelijke manier. Zelfs de overheid vindt dat ze goed werk doen, dus je kunt er echt op vertrouwen dan alles eerlijk en goed verloopt. Maar nogmaals, wij hopen nooit deze club nodig te hebben.
Wat zijn de overige dingen die wel fijn zijn om te weten over Mr. Wally!

Voor iedereen geld, kom gezellig binnen bij Mr. Wally! Wij knippen en scheren van alles, maar eh… sorry dames, dames in vermomming, personen die willen lijken op mannen, en de jonge coole bengels tot groep 8, jullie moet even ergens anders je haar laten knippen. Niet omdat ik jullie niet tof vind, hoor, maar het is gewoon niet onze specialiteit.

Kijk, het vak van herenkapper of barbier (wat jullie fijner vinden), dat is zoiets als een speciale skillset. Het draait om kennis en vaardigheden binnen een bepaald kader.

MA. GESLOTEN
DI. GESLOTEN
WO. 10:00 – 20:00
DO. 10:00 – 20:00
VR. 10:00 – 18:00
ZA. 10:00 – 17:00
ZO. GESLOTEN

All rights reserved 2024 – Website by: LM Studios