Huisregels
“De klant is koning, zolang hij zich als keizer gedraagt”
Afspraken
- Het maken van een afspraak kan op verschillende manieren:
-
- Als Mr.WALLY houd ik van persoonlijk contact, dus afspraken kunnen altijd telefonisch worden gemaakt of door even binnen te lopen. Bellen* doe je naar 076-8862837 of 06-43721243 tijdens openingstijden. Dit is de snelste manier om te weten te komen of jij nog een afspraak kan boeken op korte termijn.
- Via de online boekingsknop op www.mrwally.nl van Mr.WALLY kun jij 24 uur per dag, 7 dagen in de week kijken of er nog een plek is in mijn agenda, en daar kan jij zien of jij jouw haar en/of baard op een voor jouw geschikte tijd kan laten knippen door Mr. WALLY.
- Even een mailtje sturen naar info@mrwally.nl kan ook, maar dit is alleen mogelijk als je geen haast hebt. Ik proberen zo snel mogelijk te reageren, maar zoals je begrijpt ben ik de hele dag druk met knippen, en kijk ik dus niet ieder 5 minuten naar mijn mail. Dus wil je kijken of er over 5 weken een plek is, of wil je de bruidegom service boeken dan is de mail een prima oplossing voor jou. Is er meer haast dan kun je beter op één van de andere manieren een afspraak maken.
- Afspraken kunnen alleen geannuleerd of gewijzigd worden door te bellen naar 076-8862837 of 06-43721243 of door even gezellig binnen te lopen.
- Afspraken of annuleringen kunnen niet worden gemaakt via WhatsApp, Facebook Messanger, SMS of andere niet genoemde communicatie platvormen.
- Bij het maken van een afspraak bij Mr. Wally stem je automatisch in met de door Mr. WALLY opgestelde huisregels/algemene voorwaarden.
- Als je een afspraak hebt, kom dan ruim op tijd. En houd rekening met het feit dat het verkeer niet kan meewerken of dat je even moet zoeken naar een parkeerplek. Zo kunnen we iedereen op tijd helpen en hoeft de volgende klant niet eindeloos te wachten op zijn afspraak omdat jij te laat op jouw afspraak was.Kom je 10 minuten (of meer) te laat op jouw afspraak dan wordt de afspraak geannuleerd en wordt het volledige bedrag van de afspraak in rekening gebracht. Ik besteed namelijk alle tijd die ik nodig heb om jou haar en/of baard goed te knippen aan jou als klant. Zo kan ik de kwaliteit bieden waar ik om bekent sta. Want als je graag gehaast en slordig geknipt wilde worden, dan had je wel een afspraak gemaakt bij een kapper die liever geen tijd aan jouw kapsel besteed en kwaliteit al helemaal niet belangrijk vindt.
- Ik doe er echt alles aan om je op de afgesproken tijd te helpen, maar houd rekening met een eventuele korte wachttijd. Helaas lukt dit niet altijd. Is dit een probleem dan maak ik graag met jou een andere afspraak. Is dit geen probleem dan kan je onder het genot van een drankje en goede lectuur even rustig blijven wachten.
- We begrijpen dat het soms nodig is om een afspraak af te zeggen of te verzetten, en dat is geen probleem. Als er sprake is van overmacht*, laat het ons dan tijdig weten.Echter, wanneer je binnen 24 uur voor de geboekte afspraak annuleert of wijzigt, kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Deze kosten bedragen 100% van de geboekte behandeling.No-Show beleid:Een “No-Show” (niet komen opdagen zonder afzegging) wordt volledig in rekening gebracht. Je ontvangt dan een factuur via het opgegeven e-mailadres, die binnen 5 kalenderdagen betaald moet worden. Indien de betaling niet tijdig plaatsvindt, wordt je geblokkeerd voor het maken van toekomstige afspraken. Er zal dan ook een herinnering gestuurd worden inclusief een verhogingen van €25 administratiekosten. Deze dient dan ook binnen 5 kalenderdagen betaald te worden.Mocht je dan nog niet betalen, dan zijn wij genoodzaakt om het uit handen te geven en zullen wij een gerechtsdeurwaarder de zaak verder laten afhandelen.
We willen deze situaties graag voorkomen, dus wees zo vriendelijk om tijdig te annuleren indien nodig.
*Overmacht: situaties waarin je geen regie hebt.
Betalen & retourneren
- Je kunt bij ons alleen per pin, ApplePay (of gelijkmatige betaalmiddelen) of creditcard betalen in de shop. Knippen op rekening en betalen door bankoverschrijving etc. daar doe ik niet aan. Boek jij vanaf 1 juni ’22 een afspraak online maakt. Dan wordt er een vooruitbetaling gevraagd van 50% van de door jouw geboekte afspraak (dit is een test van minimaal 3 maanden en de betaling loopt via Mollie). Dit doe ik om No-Shows -zie punt 5- zoveel mogelijk te voorkomen.En zou er een afspraak meer dan 24 uur van de afspraak geannuleerd moeten worden dan wordt het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen (met uitzondering tijdens vakanties) weer terug gestort. Kom je zonder iets te laten weten gewoonweg niet opdagen op jouw online geboekte afspraak, of kom je meer dan 10 minuten te laat op de door jouw geboekte afspraak (zie punt 4).
- Producten zoals shampoos, conditioners, styling producten, baard producten en snorren waxen, scheer producten, cologne’s en aftershaves kunnen niet worden geruild. Dat is namelijk niet zo hygienisch.
- Onze prijzen zijn inclusief BTW, slappe klets, goede adviezen, slechte grappen, zo nu en dan wat gezelligheid van andere, een hand van je harenknipper en een brede glimlach.
- Als je telefonisch producten of per e-mail bestelt en deze per post wil ontvangen dan sturen we die graag op, zodra het totale bedrag van de bestelling (incl. de verzendkosten), is bijgeschreven op onze bankrekening. Je ontvangt van ons eerst een bevestiging dat we jouw bestelling in behandeling nemen.
Aansprakelijkheid en klachten
- Ik doe mijn uiterste best om je goed mogelijk van dienst te zijn, en als klant tevreden te houden. Mocht je toch niet tevreden zijn of een klacht hebben is dat heel vervelend, maar laat het mij vooral weten. Ik doe er dan alles aan om je klacht te verhelpen.
- Heb je opmerkingen, klachten of ideeën, dan kun je deze altijd aan ons doorgeven via het contactformulier op deze website, maar nog liever via persoonlijk contact natuurlijk.
- Ik doe er alles aan om ervoor te zorgen dat je een geweldige behandeling krijgt, maar ik ben niet aansprakelijk voor schade zoals bijvoorbeeld een allergische reactie of wondje. In de uitzonderlijke – en voor ons ondenkbare situatie – van schade als gevolg van opzet of grove schuld geldt dit niet.
Overige Huisregels
- Iedereen is welkom bij Mr.WALLY. Ik knip (en scheer) alleen geen vrouwen, personen zich voordoen als vrouw, personen die die geknipt willen worden als vrouw met een vrouwelijk kapsel of kinderen onder de 6 jaar. Niet omdat ik ze niet aardig vind, maar gewoon omdat dat niet mijn specialiteit is.Het vak van herenkapper/barbier is een vak dat draait om kennis en kunde binnen dit gekaderd gegeven. Het vak vraagt om creativiteit en techniek, maar is zeker verschillend van de techniek waarmee vrouwen geknipt worden. Het is een beetje hetzelfde als een loodgieter en een elektricien, ze werken beide in de bouwsector maar doen heel verschillend werk.
- Ik houd van mijn privacy. Daarom is het niet toegestaan om zonder mijn toestemming foto’s en/of filmmateriaal te maken van het interieur, de klanten, het personeel en de buitengevel. Het kan zijn dat er tijdens jouw aanwezigheid bij Mr.WALLY gefotografeerd en/of gefilmd wordt, bijvoorbeeld voor promotie en/of social media. Ik vraag dit natuurlijk eerst even, maar ga ervan uit dat je dit leuk vindt en we deze beelden mogen gebruiken. Als dit niet zo is, laat het dan vooral weten. Dan gebruik ik ze niet.
- Om onze spullen en iedereen die aanwezig is bij Mr.WALLY te beschermen tegen mensen met minder goede bedoelingen, maakt Mr.WALLY gebruik van cameratoezicht. De beelden worden 7 dagen bewaard, tenzij er zich een incident heeft voorgedaan. Dan worden de beelden hiervan veiliggesteld en kan de bewaartermijn langer zijn. Bij diefstal of andere duistere zaken doen we ook altijd aangifte bij oom agent en geven we hem de beelden.
- Houd rekening met andere gasten en laat iedereen in zijn waarde. Dat vind ik bij Mr.WALLY heel belangrijk.
- Op onze relatie is Nederlands recht van toepassing en als we iets aan de huisregels veranderen vind je dat terug op onze website.
(*de telefonische bereikbaarheid kan je vinden op de thuis pagina bij de openingstijden en andere belangrijke dingen)
(*wat overmacht is wordt bepaald door Mr.WALLY, en nee…, verslapen of de trein missen is geen overmacht, dat heeft te maken met time management)
CONTACT
Openingstijden
Maandag: Gesloten
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: 10.00-20.00 uur
Donderdag: 10.00-20.00 uur
Vrijdag: 10.00-20.00 uur
Zaterdag: 09.00-16.00 uur
Zondag: Gesloten
Adres
Verbeetenstraat 11
4812 XH Breda
Nederland
+31 (0)76 8862837
info@mrwally.nl